مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14بين الملل

آموزش نظامی فرانسه به 6 هزار سرباز اوکراینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سباستین لوکورنو»، وزیر دفاع فرانسه در مصاحبه ای روز یکشنبه از شرکت بالغ بر 6000 سرباز اوکراینی در دوره آموزش نظامی که این کشور در سال جاری میلادی در راستای پشتیبانی از کی یف در جنگ با روسیه برگزار کرده خبر داد.

- وزیر دفاع فرانسه گفت، کشورش در چارچوب تداوم حمایت ها از اوکراین در جنگ با روسیه، آموزش نظامی به 6000 سرباز اوکراینی را در سال 2023 تکمیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سباستین لوکورنو ، وزیر دفاع فرانسه در مصاحبه ای روز یکشنبه از شرکت بالغ بر 6000 سرباز اوکراینی در دوره آموزش نظامی که این کشور در سال جاری میلادی در راستای پشتیبانی از کی یف در جنگ با روسیه برگزار کرده خبر داد.

وزیر دفاع فرانسه در مصاحبه ای مدعی شد، با تکمیل آموزش این سربازان اوکراینی، تعدادی که به عنوان هدف این دوره های آموزش نظامی برای سال 2023 تعیین شده بود محقق شده است.

لوکورنو مدعی شد: ضدحمله اوکراین نیازمند نسل جدیدی از سربازان است که باید آموزش دیده باشند.

ما برای دوره های آموزش نظامی خودمان برای سربازان اوکراینی در سال 2023 این هدف را گذاشتیم که به 6000 سرباز اوکراینی در دو کشور، هم فرانسه و هم لهستان، آموزش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نظامی فرانسه به 6 هزار سرباز اوکراینی

آموزش نظامی فرانسه به 6 هزار سرباز اوکراینی