مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-25اقتصادي

یک شرکت در مرکز رشد دانشگاه ایلام دانش بنیان شد


شرکت فناوران برق کهربا توان آریا مستقر در مرکز رشد دانشگاه ایلام و تولیدکننده نرم افزار مدیریت عملکرد دارایی کاردینو، پس از طی مراحل ارزیابی موفق به دریافت مجوز دانش بنیان از معاونت علمی، - فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی، نرم افزار مدیریت عملکرد دارایی کاردینو محصولی در رده جهانی و راهکاری تحت وب مبتنی بر استانداردهای ISO 14224 و Norsok 008 و سازگار با استانداردهای شرکت های بالادستی وزارت نفت بوده که با بهره گیری از مشاوران خبره در انجمن علمی تعمیرات و نگهداری ایران با رویکرد دانش محور به صورت کاملاً بومی برای شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی طراحی شده است.

این نرم افزار با رویکرد تمرکز بر مدیریت دارایی های فیزیکی صنایع (Asset Management) و از طریق حفظ یکپارچگی با سایر دپارتمان های مرتبط و همچنین طراحی ماژولار، بستری را فراهم نموده که تمامی نیازهای صنایع در حوزه نگهداری و تعمیرات را پوشش داده و با رویکرد هوش تجاری به مدیران در زمینه پایش و تصمیم سازی در فرایند نت کمک می کند.

مکانیزه و اتوماسیون کردن تمام فرایندها و اقدامات حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی مشتمل بر تدوین راهبُرد، طرح ریزی، اجرا و نظارت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، ریشه یابی خرابی ها، مکانیزم های خرابی، مراحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت در مرکز رشد دانشگاه ایلام دانش بنیان شد

یک شرکت در مرکز رشد دانشگاه ایلام دانش بنیان شد