مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-10سياسي

جیمز کومر: خانواده بایدن از روسیه پول گرفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سند جدیدی که توسط «جیمز کومر» رییس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، نشان می دهد اعضای خانواده «جو بایدن» رییس جمهور این کشور مبالغ زیادی از روسیه پول دریافت کرده اند.

- رییس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا سندی را افشا کرد که نشان می دهد خانواده رییس جمهور این کشور بیش از 20 میلیون دلار کمک مالی خارجی از الیگارش های روس، قزاق و اوکراینی دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سند جدیدی که توسط جیمز کومر رییس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، نشان می دهد اعضای خانواده جو بایدن رییس جمهور این کشور مبالغ زیادی از روسیه پول دریافت کرده اند.

کومر با انتشار یادداشتی درباره اسناد بانکی در کنگره، گفت که خانواده بایدن، در سال هایی که او معاون رییس جمهور آمریکا بود، میلیون ها دلار کمک مالی خارجی از الیگارش های روسی، قزاقستانی و اوکراینی، از جمله النا باتورینا تاجر روسی، دریافت کرده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: این یادداشت نشان می دهد که چگونه بایدن ها و شرکای تجاری شان میلیون ها دلار از این الیگارش ها دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیمز کومر: خانواده بایدن از روسیه پول گرفته

جیمز کومر: خانواده بایدن از روسیه پول گرفته