مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-16سياسي

ضربه های شیعه انگلیسی کمتر از ضربه های داعش نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شاهرودی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در اختتامیه طرح علمداران تبلیغ که به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم امروز در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) به روایتی از امام صادق(ع) اشاره و موضوع بحث خود را متغیرها در عرصه منطقه ای و بین الملی و جایگاه ایران عنوان کرد.

وی تحول در عرصه قطب بندی، از تک قطبی به چند قطبی را به عنوان اولین متغیر اعلام کرد و گفت: آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به قدرت تک قطبی جهان تبدیل شد، اما امروزه چین، روسیه، هند و ایران دایره دار قطب ها ی نوظهور هستند.

 سعیدی ادامه داد: ایران با تکیه بر محورهایی از جمله قدرت دفاعی، قدرت هسته ای، قدرت انرژی به واسطه کشف معدن لیتیوم در همدان، در حال درخشش در عرصه جهانی است.

وی بازگشت اسلام با تأکید بر قرآن و عترت را از متغیرها دانست و افزود: حضرت روح الله بعد از 15 قرن، قرآن و اهلبیت را به رأس قدرت آوردند و امروزه قدرت حاکمیت، به خاطر حاکمیت اهل بیت علیهم السلام است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان این که احیای اندیشه موعودگرایی و جهانی گرایی از متغیرهای تحول در عرصه منطقه و بین الملل است، اظهار کرد: آمریکا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه های شیعه انگلیسی کمتر از ضربه های داعش نیست

ضربه های شیعه انگلیسی کمتر از ضربه های داعش نیست