مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-09سياسي

فراجا یک دستگاه انقلابی، جهادی و پای کار نظام است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی مهر حجت الاسلام ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور در نشستی با خبرنگاران گفت: خبرنگاران افسران جبهه جنگ نرم بوده و در میدان مبارزه با دشمن با قلم خود نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم که در جای جای سازمان ها و پلیس های تخصصی پرچم اسلام و پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) افراشته شده است.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: در فتنه های سال های اخیر شاهد آن بودیم که شگفتی هایی در فرماندهی انتظامی کل کشور رقم خورده است که در سایر نیروهای مسلح کمپ نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در فراجا در حفظ نظام و در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و پیش از هر دستگاه و سازمانی پای کار بوده و به میدان آمدند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: در حادثه کرج دیدید که همکاران ما را چگونه محاصره و شهید کردند اما یک نفر از همکاران ما از مأموریت خود در دفاع از ارزش های انقلاب پا پس نکشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا یک دستگاه انقلابی، جهادی و پای کار نظام است

فراجا یک دستگاه انقلابی، جهادی و پای کار نظام است