مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-26اقتصادي

آموزش دیدگان فنی وحرفه ای بومی در صنعت نفت مشغول به کار می شوند


فرماندار شهرستان بندرلنگه از طرح آموزش تخصصی فنی حرفه ای ویژه جوانان بومی جویای کار برای بکارگیری در صنعت نفت و گاز خبر داد.

- فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، از تفاهم سه جانبه سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدیریت نظارت بر طرح عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت و استانداری هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه در خصوص آموزش نیروهای فنی و حرفه ای مرتبط با طرح های نفت و گاز انعقاد شده است.

وی افزود: در این طرح کارآموزان پس از بهره مندی از آموزش های مهارتی و سپس قبولی در آزمون و دریافت گواهینامه در اولویت بکارگیری توسط پیمانکاران طرف قرار داد طرح صنعت نفت وگاز استان قرار خواهند گرفت.

مراد زاده تاکید کرد: پذیرش کارآموزان از بین جوانان جویای کار بومی بین سنین 20 تا 40 سال و دارای کارت پایان خدمت و دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس از طریق مصاحبه و مشاوره مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندرلنگه صورت می گیرد.

حائزین شرایط جهت ثبت نام با شماره 09177440114 محمد کشاورز رییس مرکز فنی و حرفه ای بندرلنگه تماس و یا حضوری به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/88028


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دیدگان فنی وحرفه ای بومی در صنعت نفت مشغول به کار می شوند

آموزش دیدگان فنی وحرفه ای بومی در صنعت نفت مشغول به کار می شوند