مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 03:552023-08-14فرهنگي

واکنش کارگردان فیلم کاباره به اتفاقات رخ داده


این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم برداری بودیم.

- کارگردان فیلم کاباره که اخیرا خبر توقیف آن منتشر شده بود، همه اتهامات نسبت داده شده به خود و عوامل فیلمش را تکذیب و تاکید کرد که وزارت ارشاد به طور کامل در جریان تولید فیلم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پروژه سینمایی کاباره که در نیمه راه تولید متوقف شد، با سفارش و حمایت مالی یکی از چهره های شناخته شده خارج از کشور و به صورت زیرزمینی در حال تولید بوده است ؛ این خبری است که در روزهای گذشته توسط خبرگزاری مهر و صداوسیما منتشر شد.

مژگان خالقی، کارگردان فیلم کاباره در گفت وگو با شبکه شرق با تکذیب اخبار منتشر شده درباره فیلمش به شرح جزییات موضوع پرداخت.

این کارگردان سینما با بیان اینکه وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت ، گفت: ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم برداری بودیم.

حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند.

همزمان این افراد به محل های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کارگردان فیلم کاباره به اتفاقات رخ داده

واکنش کارگردان فیلم کاباره به اتفاقات رخ داده