مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-01سياسي

آرمان فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی مساله مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است


نمایندگان عضو هیات امنای کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در نشستی با اعضای شورای رهبری حماس و مسئولین کمیته اسرا شهدا و جانبازان فلسطینی تاکید کردند که «آرمان فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی مساله مورد حمایت ما است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای شورای رهبری حماس و مسئولین کمیته اسرا، شهدا و جانبازان فلسطینی ظهر امروز (سه شنبه 10 مرداد ماه) با نمایندگان عضو هیأت امنای کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین دیدار و گفت وگو کردند.

فلسطین موضوع مهم و اولویت دار در سطح همه ارکان کشور است در ابتدای این دیدار ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهمیت آرمان فلسطین و حمایت از جریان مقاومت، گفت: قانونی در سال 1369 در مجلس مصوب شد و براساس آن مجلس، پایه گذار برگزاری کنفرانس های حمایت از فلسطین شد.

وی افزود: بر همین اساس، چهار نفر از نمایندگان به عنوان اعضای هیأت امنای دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در صحن علنی و به انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشخص می شوند و هدف این قانون حمایت مجلس به عنوان نمایندگان ملت از حرکت مقاومت و آزادی قدس شریف است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: موضوع فلسطین برای ما یک موضوع مهم و اولویت دار در سطح همه ارکان کشور است، مجلس نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی مساله مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است

آرمان فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی مساله مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است