مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-01ورزشي

جذب مربی خارجیِ «آنلاین» برای شطرنج تا بازی های آسیایی


فدراسیون شطرنج قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط و به منظور آماده سازی بهتر بازیکنان اعزامی به بازی های آسیایی، یک مربی خارجی جذب کند تا به صورت «آنلاین» کنار آنها باشد.

- فدراسیون شطرنج قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط و به منظور آماده سازی بهتر بازیکنان اعزامی به بازی های آسیایی، یک مربی خارجی جذب کند تا به صورت آنلاین کنار آنها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: فاصله کمی تا بازی های آسیایی باقی مانده و امکان اینکه مربی خارجی جذب کنیم تا به صورت تمام وقت کنار بازیکنان باشد، کم است به خصوص اینکه طی این مدت، هر یک از بازیکنان درگیر رقابت هایی جداگانه ای هم هستند.

وی تصریح کرد: بنابراین تصمیم بر این شد تا با یک مربی خارجی برای حضور آنلاین کنار شطرنجبازان به توافق برسیم به این صورت که در یک بازه زمانی یک هفته تا 10 روز به صورت آنلاین روی کار بازیکنان نظارت داشته باشد و پاسخگوی سوالات آنها باشد.

شفیعی با بیان اینکه در این زمینه مذاکراتی با سرپرست فدراسیون داشته است، خاطرنشان کرد: البته موضوع فعلا در حد برنامه پیشنهادی است چون مسائل مالی و توافق با گزینه ای که در این فاصله زمانی بتواند برنامه خود را با فدراسیون شطرنج ایران هماهنگ کند، جزو چالش ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب مربی خارجیِ «آنلاین» برای شطرنج تا بازی های آسیایی

جذب مربی خارجیِ «آنلاین» برای شطرنج تا بازی های آسیایی