مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-08سياسي

موفقیت جهاددانشگاهی در تجاری سازی فناوری ها/ جهاددانشگاهی کارگاه نخبه پروری است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان با اشاره به موفقیت جهاددانشگاهی در تجاری سازی فناوری های کسب کرده، گفت: پیشینه چهار دهه ای این نهاد علمی نشان می دهد فعالیت‏ های انجام شده در آن می تواند در توسعه بنیان علمی کشور مثمرثمر باشد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان با اشاره به موفقیت جهاددانشگاهی در تجاری سازی فناوری های کسب کرده، گفت: پیشینه چهار دهه ای این نهاد علمی نشان می دهد فعالیت‏ های انجام شده در آن می تواند در توسعه بنیان علمی کشور مثمرثمر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین امین قرایی صبح امروز سه شنبه 17 مرداد ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و روز خبرنگار اظهار کرد: بی شک مهارت آموزی و ترویج و بهره مندی از علوم سرلوحه کار مجموعه فاخر جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه این مرکز جهادی از بدو تشکیل، پشتوانه ای مهم و بزرگ کاربردی و قوی در عرصه مهارت آموزی و ترویج علم در جامعه بوده، ادامه داد: با نگاهی اجمالی به پیشینه چهار دهه ای این نهاد علمی می تواند دید که قالب فعالیت‏ های دانشجویی انجام شده این مرکز می تواند در توسعه بنیان علمی کشور مثمرثمر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت جهاددانشگاهی در تجاری سازی فناوری ها/ جهاددانشگاهی کارگاه نخبه پروری است

موفقیت جهاددانشگاهی در تجاری سازی فناوری ها/ جهاددانشگاهی کارگاه نخبه پروری است