مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-06بين الملل

فلسطین اشغالی ازپزشک ومهندس خالی می شود/اینجا دیگر جای ماندن نیست


مهاجرت مسئله تازه و عجیبی برای صهیونیست ها نیست، اما اکنون روایت های مستندی می گویند که موج جدید مهاجرت صهیونیست ها نه به سوی فلسطین اشغالی که برای خروج همیشگی از مناطق اشغالی است.

- خبرگزاری مهر -گروه بین الملل: بحران سیاسی در اراضی اشغالی که طرح نتانیاهو برای کاهش اختیارات دستگاه قضایی، آن را تشدید کرده نه تنها ارتش و بخش های خدماتی رژیم صهیونیستی را در برگرفته بلکه نیروهای پلیس در این رژیم نیز به موج اعتراضات پیوسته اند؛ به طوری که منابع عبری زبان اعلام کردند که 54 افسر نظامی به همکاری داوطلبانه خود با نیروهای پلیس در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو پایان دادند و استعفای خود را از کار و همکاری با نیروهای پلیس اعلام کردند.

لاو بکمن رییس یک مؤسسه صهیونیست به کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست ها از رویدادها در این رژیم در هراس هستند و درصد درخواست ها برای کسب تابعیت خارجی افزایش یافته است.

اسراییلی ها در حال سبقت از یکدیگر برای دریافت گذرنامه خارجی هستند چرا که این رژیم دیگر جای مناسبی برای زندگی نیست اسراییلی ها در حال سبقت از یکدیگر برای دریافت گذرنامه خارجی هستند چرا که این رژیم دیگر جای مناسبی برای زندگی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین اشغالی ازپزشک ومهندس خالی می شود/اینجا دیگر جای ماندن نیست

فلسطین اشغالی ازپزشک ومهندس خالی می شود/اینجا دیگر جای ماندن نیست