مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-22اقتصادي

تجلیل از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در همایش استانی تجلیل از تعاونی های برتر 14 تعاونی مورد تقدیر قرار می گیرند، گفت: تعداد 233 تعاونی برای شرکت در این همایش ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا اشرفی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال هفته تعاون از یکم تا هفتم شهریور با شعار محوری حکمرانی تعاون حکمرانی مردم گرامی داشته می شود.

وی از فعالیت 1045 تعاونی فعال و 18 اتحادیه تعاونی در استان خبر داد و افزود: میزان اشتغال ایجاد شده توسط این تعاونی ها در استان برای 11 هزار و 788 نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: موضوع نظارت بر تعاونی ها، رفع موانع پیش روی تعاونی ها و همچنین کمک به امر صادرات در بخش تعاونی ها در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد.

اشرفی با اشاره به شکل گیری 13 تعاونی جدید از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تعاونی ها موفق به ایجاد 521 فرصت شغلی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان صادرات انجام شده توسط تعاونی های استان 2 میلیون و 100 هزار دلار بوده که عمده محصولات شامل سنگ های گرانیت، سنگ های قیمتی، فرش دستباف و محصولات کشاورزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی

تجلیل از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی