مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-26اجتماعي

بیش از 2400 دانشجو معلم در استان اصفهان جذب می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، گفت: سهمیه امسال استان اصفهان برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از 2400 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا ابراهیمی در گردهمایی مدیران مدارس مناطق جرقویه سفلی و علیا اظهار داشت: آموزش و پرورش اساسی ترین، مهم ترین و فراگیرترین نهاد هر جامعه است که اگر وضعیت به سامان داشته باشد، حال آن جامعه خوب است و اگر وضعیت نامساعدی داشته باشد، دیگر بخش های جامعه نیز وضعیت خوبی نخواهند داشت.

وی با تأکید بر اهمیت تربیت صحیح دانش آموزان بیان داشت: اگر دانش آموز خوبی تربیت کنیم، شهروند خوبی تربیت کرده و برای نسل آینده، پدر و مادر خوبی پرورش داده ایم.

ابراهیمی با تشریح وضعیت آموزش و پرورش در زمان شروع به کار دولت اذعان کرد: وضعیت نامساعد نیروی انسانی یکی از بزرگ ترین چالش های آموزش و پرورش در آغاز این دوره بود، چرا که توجه کافی به جذب و تربیت نیروی انسانی توانمند وجود نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عدم توجه به نیروی انسانی را به معنای عدم توجه به سند تحول بنیادین دانست و اضافه کرد: یکی از راه های تربیت نیروی انسانی کارآمد، توجه به دانشگاه فرهنگیان است که در دوره ای مورد بی توجهی قرار گرفت؛ چرا که دولت وقت اعتقادی به آموزش و پرورش حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2400 دانشجو معلم در استان اصفهان جذب می شوند

بیش از 2400 دانشجو معلم در استان اصفهان جذب می شوند