مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-10سياسي

هدف گذاری مازندران برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصادی


استاندار مازندران مهم ترین بحث امروز استان را تقویت اقتصاد دانست و گفت: امسال رشد 8درصدی اقتصادی را هدف گذاری کردیم که امیدواریم با تلاش خبرنگاران به این جایگاه مهم برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در مراسم استانی گرامیداشت روز خبرنگار که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ارتش نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: حادثه عاشورا در همه جهان نقش موثری دارد.

وی افزود: اگر در دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتیم نقش خبرنگاران که سلاح شان دوربین عکاسی و خبرنگاری بود و همان روایت ها باعث شد بعد از 8 سال دنیا متوجه مظلومیت مردم ایران شود.

استاندار مازندران با قدردانی از خبرنگارانی که در استان مازندران در طول سال های بعد از انقلاب توانستند مباحث استان را روایت کرده و خدمات دولت را تبیین کنند، بیان کرد: در دولت مردمی سیزدهم که در آستانه دومین سالگرد این دولت هستیم نقش خبرنگاران برجسته بوده و همراهی رسانه های استان همراه با نقدهای سازنده توانست توفیقات بزرگی را به ارمغان بیاورد.

حسینی پور با اشاره به اینکه در مازندران بعد از حضور دولت مردمی سیزدهم و تلاش دولت اتفاقاتی افتاد که در طول دهه های اخیر بی نظیر بود، گفت: یکی از مهم ترین اتفاقات بعد از سال ها ما به رشد 5درصدی اقتصادی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری مازندران برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصادی

هدف گذاری مازندران برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصادی