مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-17سياسي

تولید محتوا و شبکه سازی با محوریت جوانان انجام شود


دبیر قرارگاه فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل گفت: تولید محتوا و شبکه سازی برای رساندن پیام های انقلاب اسلامی به مخاطبان باید به دست جوانان و نوجوانان انجام شود.

- اردبیل- دبیر قرارگاه فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل گفت: تولید محتوا و شبکه سازی برای رساندن پیام های انقلاب اسلامی به مخاطبان باید به دست جوانان و نوجوانان انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسن زاده صبح پنجشنبه در اولین جلسه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امیدآفرینی در اردبیل اظهار کرد: بعد از حوادث سال گذشته با حضور در جمع جوانان و بررسی ابعاد این حوادث به این نتیجه رسیدیم که دیگر سخنرانی ها و جلسات گفت وگو محور در بیان پیام انقلاب مؤثر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در یک نشستی که ده ها استاد دانشگاه و فرهیختگان حاضر می شوند کسی به سخنرانی ها چندان بها و اهمیتی نمی دهد اما آنچه که مهم است اینکه جوانان باید مسائل را به درستی درک کرده و ملموس آن را احساس کنند.

دبیر قرارگاه فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل افزود: در جهاد تبیین اصل تولید محتوای پربار به دست خود جوانان بسیار مهم است و ما در استان باید تیم هایی را تربیت کنیم تا در تولید محتوا بتوانند به شبهات و سوالات جوانان پاسخی، متقن، روشن و قانع کننده بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوا و شبکه سازی با محوریت جوانان انجام شود

تولید محتوا و شبکه سازی با محوریت جوانان انجام شود