مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-17سياسي

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امدادگران هلال احمر افتخار نظام هستند


امدادگران هلال احمر در عملیات امدادی و درمانی اربعین امسال خواهند درخشید، چراکه کارنامه آن ها درخشان است و در همه میدان ها، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امدادگران هلال احمر افتخار نظام هستند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امدادگران هلال احمر در عملیات امدادی و درمانی اربعین امسال خواهند درخشید، چراکه کارنامه آن ها درخشان است و در همه میدان ها، حاضر، پیروز و سربلند بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد مهدی اسماعیلی در مراسم بدرقه امدادگران هلال احمر عازم عراق و مسیرهای راهپیمایی اربعین که صبح پنجشنبه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد؛ ضمن قدردانی از رییس جمعیت هلال احمر و همکارانش، عضویت 2 میلیون و 700 هزار داوطلب در هلال احمر ایران را افتخار جمهوری اسلامی و نظام دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هرجا اتفاقی می افتد، هلال احمر به عنوان اولین دستگاه در میدان حاضر می شود و این خدمت گذاری با اتکا به داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت، ممکن شده است.

اسماعیلی راهپیمایی اربعین را حماسه ای خودجوش و مردمی دانست و گفت: ما مفتخریم که مراسم بزرگ اربعین را مردم برگزار می کنند.

وظیفه دولت تنها تسهیل گری و پشتیبانی است و هلال احمر هم به عنوان نهادی مردم از خود مردم برای خدمت به زائران حسینی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امدادگران هلال احمر افتخار نظام هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امدادگران هلال احمر افتخار نظام هستند