مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-12سياسي

رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار می شود


رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور 1402 در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت اعلام کرد، اولین دوره رویداد برند کارفرمایی که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه کار است با هدف بررسی چالش ها، الزامات و فرصت های سازمان ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می شود.

این رویداد تلاش می کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب وکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترین ها و موثرترین تجربه ها به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیان گذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب وکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برون سازمانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار می شود

رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار می شود