مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-06سياسي

عده ای به دنبال تخریب مجلس انقلابی هستند


نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، درصدد تخریب مجلس انقلابی، - نمایندگان و رییس مجلس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اخیراً جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، با ابزار قرار دادن برخی افراد ظاهر الصلاه در صدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رییس مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به این افراد که زیر کولر نشسته و در فضای مجازی برای ملت و خانه ملت تعیین تکلیف می کنند، عرض می کنم که از حباب مجازی خود خارج شده تا این نمایندگان مجلس دست شما را گرفته و به دل شهرستان ها و روستاهای حوزه انتخابیه خود ببرند تا متوجه شوید، دغدغه و مشکلات اصلی مردم چیست و بفهمید مردم از سیاست زدگی و دفاع شما از ناکارآمدی، خسته شده اند.

وی متذکر شد: هفته گذشته نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه مشغول رسیدگی و پیگیر مشکلاتی نظیر قطع برق چاه های کشاورزی و مشکل دامداران، درد و دل کارگران، تقاضای همسان سازی حقوق بازنشستگان و دیدن بغض جوانان تحصیل کرده که بیکارند، بودند، ای کاش مدعیان مخالف مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال تخریب مجلس انقلابی هستند

عده ای به دنبال تخریب مجلس انقلابی هستند