مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-09سياسي

تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در جهاد تبیین دارد


تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در جهاد تبیین دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان  حجت الاسلام محمد قمی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله(ع) اظهار کرد: عزاداری های باشکوه محرم وظایف ما را بسیار سنگین تر کرده و به خاطر این اتفاق بزرگ به مردم خداقوت می گویم.

وی از خدمات حجت الاسلام نظیری؛ مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد و گفت: ابتدا از خانواده ایشان تشکر می کنم؛چون سخت است پدر خانواده برای مجاهدت روز و شب را به هم گره بزند و از روستایی به روستایی دیگر و از شهری به شهری دیگر برود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: سال گذشته ایشان به بنده گفتند که این جایگاه به جوانان سپرده شود اما ما با توجه به ضرورت های سازمان درخواست کردیم یک سال دیگر هم در این سنگر بمانند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام نظیری از مدیران موفق و توانمند ما در استان هاست، بیان کرد: این اطمینان را می دهم ما برای تغییر زیر بار هیچ فشاری تا به امروز نرفته و نخواهیم رفت که اگر زیر بار فشار می رفتیم وضعیت بودجه ای سازمان به این شکل نبود.

 حجت الاسلام قمی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف نیاز داریم که از این مدیران توانمند خود در تهران استفاده کنیم، در این استان در چهار سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در جهاد تبیین دارد

تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در جهاد تبیین دارد