مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-08اجتماعي

خوزستان از اول ماه صفر اربعینی می شود/ زائران مراقب گرما باشند


خدمات رسانی موکب ها به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان از ابتدای ماه صفر آغاز می شود و این استان از این روز به صورت رسمی حالت اربعینی به خود می گیرد.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: روزهای حماسه ساز اربعین حسینی لحظه به لحظه در حال نزدیک شدن و زائران و عاشقان اما حسین (ع) با وجود گرمای شدید پیش بینی شده برای این ایام، خود را مهیای خلق حماسه ای جدید از شور و شعور حسینی می کنند.

از مدت ها قبل تمام تمهیدات در مرزهای خوزستان برای میزبانی شایسته از زائران اربعین اندیشیده شده است و پیش بینی می شود، مشکلات در مرزهای خوزستان برای تردد ایمن و سریع زائران به حداقل ممکن خواهد رسید.

80 موکب خوزستانی در عراق رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان از اعزام 80 موکب استان به عراق خبر داد و گفت: خدمات دهی مواکب به زائران در مرز شلمچه از ابتدای ماه صفر آغاز خواهد شد حجت الاسلام سیدمحمود موسوی اضافه کرد: خدمات دهی مواکب به زائران در مرز شلمچه از ابتدای ماه صفر آغاز خواهد شد و متولیان مواکب باید نماز اول وقت را ترویج دهند.

وی خواستار تمرکز بر پذیرایی بیشتر در هنگام صبح تا قبل از ظهر شد و گفت: پیش بینی می شود آمار زائران امسال نسبت به سال گذشته دو برابر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان از اول ماه صفر اربعینی می شود/ زائران مراقب گرما باشند

خوزستان از اول ماه صفر اربعینی می شود/ زائران مراقب گرما باشند