مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-21سياسي

سردار جلالی: مدرسه آماده یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات است


رییس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به ویژگی های مدرسه آماده از نظر پدافند غیر عامل، گفت: مدرسه آماده یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات و مخاطرات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در اختتامیه سی وهفتمین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، ابتدا یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدایی که در کسوت معلمی به درجه شهادت نائل آمدند را گرامی داشت.

وی، همچنین تعلیم و تربیت را بحثی ریشه ای و بنیادین برشمرد و معلمان را آینده ساز توصیف و خاطرنشان کرد: پایه و اساس تربیت و پرورش نسل آینده در مدارس شکل می گیرد.

سردار جلالی با بیان اینکه از منظر پدافند غیرعامل، صیانت و حفاظت از دانش آموزان نیز در برعهده آموزش و پرورش و معلمان است خاطرنشان کرد: انتظار از آموزش و پرورش، از مدرسه و مدیر گرفته تا معلمان و سایر کارکنان این است که سازوکار لازم را برای حفاظت و دفاع از دانش آموزان بیاندیشند.

مدرسه آماده یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات است رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدرسه آماده را یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات و مخاطرات دانست و تصریح کرد: این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: مدرسه آماده یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات است

سردار جلالی: مدرسه آماده یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات است