مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-03ورزشي

جام مینی فوتبال چمنی «شهدای مسجد و رسانه» در نهاوند برگزار می شود


مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام «شهدای مسجد و رسانه» استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی عزیزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بقیع تا کربلا روستای تکه در نهاوند اظهار کرد: در تمام کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان اعم از مراکز شهری و روستایی برنامه های اوقات فراغت از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: براساس تفاهمنامه هایی که توسط ستاد عالی و مراکز استان ها با آموزش و پرورش و بسیج منعقد شده، نوجوانان در طول تابستان با تخفیف ویژه از امکانات اردوگاهی و تفریحی استفاده می کنند.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: در کنار برنامه های اوقات فراغت در کانون های فعال مساجد استان تعدادی از آنها آموزش اشتغالزایی ویژه در بین خانواده ها و زوج های جوان را شروع کرده اند.

وی افزود: البته تعدادی از کانون های مساجد نیز به بحث کمک به افزایش جمعیت با شیوه های مختلف مانند آموزش و تأمین نیاز مالی خانواده های کم بضاعت با حمایت خیران پرداخته اند.

عزیزی در ادامه از برگزاری نخستین دوره جام مینی فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت کانون ها مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام مینی فوتبال چمنی «شهدای مسجد و رسانه» در نهاوند برگزار می شود

جام مینی فوتبال چمنی «شهدای مسجد و رسانه» در نهاوند برگزار می شود