مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:442023-08-13اقتصادي

رشد 28 درصدی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در خراسان جنوبی


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از رشد 28 درصدی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- علی کریمدادی، مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند به مشارکت مردم در تسلیم اظهارنامه های مالیاتی اشاره و اظهارکرد: در حوزه مشاغل 51 هزار اظهار نامه مالیاتی به این اداره کل وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 41 هزار فرم تبصره 100 معادل 81 درصد حوزه مشاغل اظهارنامه های مالیاتی خود را قطعی کردند افزود: از این تعداد 66 درصد مالیاتشان صفر ریال بوده که بدون رسیدگی مالیاتشان قطعی می شود و مجدد کارکنان امور مالیاتی استان ورود نمی کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از دریافت بیش از 9 هزار اظهارنامه مالیاتی راه اندازی مشاغل در استان طی چهار ماه گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: که از این تعداد 64 درصد آنها مالیاتشان صفر بوده است.

کریمدادی اضافه کرد: در مجموع 28 درصد نسبت به سال گذشته در بحث تسلیم اظهارنامه مالیاتی در استان رشد وجود داشته و فرم ماده 100 که مشارکت خوبی از سوی مشاغل و اصناف را شاهد بوده ایم.

2800 اظهارنامه اشخاص حقوقی وی با بیان اینکه در حوزه شرکت ها بالغ بر دو هزار و 800  اظهارنامه از صاحبان اشخاص حقوقی دریافت شده است، بیان کرد: در بحث املاک نیز 9 هزار اظهارنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 28 درصدی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در خراسان جنوبی

رشد 28 درصدی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در خراسان جنوبی