مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-09سياسي

ضرب الاجل فرماندار محلات برای پیمانکار پروژه جاده زیرآب


سرپرست فرمانداری شهرستان محلات گفت: اگر آسفالت ریزی جاده زیرآب از ابتدای شهریور آغاز نشود، پیگیری لغو پیمان با پیمانکار از طریق ماده 46 انجام خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری شهرستان محلات گفت: اگر آسفالت ریزی جاده زیرآب از ابتدای شهریور آغاز نشود، پیگیری لغو پیمان با پیمانکار از طریق ماده 46 انجام خواهد شد.

سیدحسین حسینی در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار و به منظور تجلیل از خبرنگاران، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت حقیقت یابی، آگاهی سازی و روشنگری برای مردم، خبرنگاران را در مسیر این شغل قرار داده است.

وی با اشاره به بالا بودن سطح مطالبات مردمی در شهر محلات، افزود: این مسئله نشانگر سطح بالای درک و سواد مردم و زیرساخت های شهر است که حاصل تلاش مردم و مسئولان در گذشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات در ارتباط با عدم همکاری برخی مدیران با رسانه ها گفت: در اولین جلسه شورای اداری بر این مسئله تاکید خواهیم کرد که مسئولان در حوزه کاری خود موظف به همکاری با رسانه ها هستند.

البته مطالبه باید با رعایت اعتدال و اخلاق باشد.

وی در خصوص انتصابات سیاسی در شهرستان، ادامه داد: اگرچه این مسئله اجتناب ناپذیر است، اما نگاه ها در این دولت تغییر کرد و کار به دست افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل فرماندار محلات برای پیمانکار پروژه جاده زیرآب

ضرب الاجل فرماندار محلات برای پیمانکار پروژه جاده زیرآب