مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-08حوادث

دادستان پاوه: خبر کشته شدن کولبر پاوه ای در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی کذب است


دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: خبر کشته شدن کولبر پاوه ای به نام آسو کریمی در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی از اساس کذب محض است.

- نوید صحرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد : حسب بررسی های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و کالبدشکافی جسد مرحوم، آسو کریمی توسط پزشکان متخصص پزشکی قانونی مرکز استان کرمانشاه و با حضور کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه شناسی، هیچ اثر و نشانه ای ناشی از اصابت گلوله در پیکر متوفی یافت نشد.

وی افزود: پس از بررسی های تکمیلی مشخص گردید که وی بر اثر ضربه شدید جسم سخت به جمجمه و خونریزی مغزی فوت نموده است که احتمالاً ناشی از حادثه سقوط از ارتفاع و یا قتل توسط شخص یا اشخاص ناشناس به علت اختلافات شخصی باشد.

صحرایی افزود: همچنین فوت وی در زمان و مکانی صورت گرفته که هیچ یک از نیروهای نظامی در محل حضور نداشته اند و به هیچ وجه در آن زمان و مکان تیراندازی از سوی ایشان گزارش نگردیده است.

دادستان پاوه گفت : لذا اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده آن متوفی، اعلام می دارد که تحقیقات کامل و جامع جهت کشف قطعی حقیقت ماوقع، از سوی این دادستانی و با همکارای کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی تمامی جوانب و فرضیه های موجود که منتهی به فوت یا قتل آن مرحوم گردیده، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان پاوه: خبر کشته شدن کولبر پاوه ای در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی کذب است

دادستان پاوه: خبر کشته شدن کولبر پاوه ای در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی کذب است