مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-22سياسي

قالیباف: شبکه ملی اطلاعات با سرعت خوبی پیش می رود


دولت و مجلس شورای اسلامی عزم خود را جزم کرده اند تا شبکه ملی اطلاعات تا پایان این دولت تکمیل شود و براساس گزارش ها تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی عزم خود را جزم کرده اند تا شبکه ملی اطلاعات تا پایان این دولت تکمیل شود و براساس گزارش ها تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بررسی گزارش صنایع پیرامون بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای شهروندان و کسب وکارهای مجازی بیان کرد: بنده چندین نکته را خدمت وزیر و همکاران عرض می کنم موضوع فناوری اطلاعات در کشور یکی از موضوعات اساسی است.

وی ادامه داد:یکی از نکاتی که در آغاز به کار وزیر ارتباطات قول دادند موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بود که مجلس شورای اسلامی و دولت هم عزم خود را جزم کردند که در همین دولت و در طول این چهار سال این کار به پایان برسد.

با گزارش هایی که بنده دیدم در این زمینه سرعت خوبی وجود دارد و بنده تشکر می کنم.

در حوزه خدمات دولت الکترونیک و سکوهای ارائه خدمات به مردم باید به نحوی گام برداشت که اقتصاد دیجیتال در حوزه کسب و کارها توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شبکه ملی اطلاعات با سرعت خوبی پیش می رود

قالیباف: شبکه ملی اطلاعات با سرعت خوبی پیش می رود