مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-12سياسي

یک تک آهنگ پاپ ویژه شهدا منتشر می شود/ جزییات «شهر من و تو»


مسعود راستین از خوانندگان موسیقی پاپ طی روزهای آینده تک آهنگ «شهر من و تو» را با موضوع شهدا و دفاع مقدس پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

- مسعود راستین از خوانندگان موسیقی پاپ طی روزهای آینده تک آهنگ شهر من و تو را با موضوع شهدا و دفاع مقدس پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، اثر شهر من و تو با صدای مسعود راستین با موضوع شهدا و جنگ به زودی منتشر می شود.

مسعود راستین خواننده درباره اثر جدید خود گفت: اثر جدیدم شهر من و تو با موضوع شهدا و جنگ در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر می شود که ویدئو کلیپ این اثر همزمان با انتشار اثر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در جامعه ما با پیشرفت تکنولوژی مردم ایران با وجهه دیگری از جنگ و شهدا آشنا شدند که هدف ما این بود از رسالت و از خود گذشتگی های این عزیزان بیشتر بگوییم.

وی افزود: در ابتدا یک قطعه ساخته شد و چندین سال در آرشیو من بود که با همکاری و همفکری فرید حامدی تصمیم گرفتیم شعر مناسبی انتخاب کنیم که درباره جنگ و شهدا باشد در نتیجه این اثر موسیقایی در استودیو سرنا ضبط شد و قرار است از سوی موسسه بین المللی فرهنگی_هنری پیکادو منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تک آهنگ پاپ ویژه شهدا منتشر می شود/ جزییات «شهر من و تو»

یک تک آهنگ پاپ ویژه شهدا منتشر می شود/ جزییات «شهر من و تو»