مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-29حوادث

همدان / جولان فالگیرها در اماکن گردشگری


معمولاً رمالان و فالگیران در فصل تابستان به علت گردشگرپذیر بودن همدان به اماکن گردشگری می آیند و چند ماهی حضور دارند بنابراین نیروی انتظامی طی روزهای اخیر با هماهنگی قضایی، - طرحی ضربتی در جهت دستگیری و ناامن کردن محیط اجرا کرد و تعدادی از این افراد دستگیر شدند.

یک شب تصمیم گرفتیم بریم پارک شام بخوریم، قبلاً که اوضاع مالی مان خوب بود، می توانستیم از بیرون غذا بگیریم اما دیگر نمی رسانیم بنابراین خودم غذای حاضری درست می کنم تا به همراه خانواده در پارک صرف کنیم.

  در حین خوردن شام بودیم که یک دفعه سروکله یک فالگیر پیدا شد و مدام پشت سر هم می گفت بیا فالت بگیرم ، آنقدر از این طرف و آن طرف درباره فالگیران شنیده بودیم که هم علاقه داشتیم بدانیم چه چیزی می خواهد بگوید و از سوی دیگر نمی توانستیم به او اعتماد کنیم، دودل بودیم، در نهایت تصمیم گرفتیم دست به سرش کنیم اما مگر بیخیال می شد.

تازه از ما غذا هم می خواست، کمی از شاممان را تعارفش کردیم و رفت.

  از این قبیل مزاحمت ها که گاه منجر به فریب مردم ساده دل می شود و گاه به دعوا می انجامد، این روزها در مناطق تفریحی و گردشگری چون پارک مردم قابل مشاهده است، از منطقه گنجنامه هم نباید غافل شویم که در مسیر مردم و گردشگران فالگیرانی نشسته اند و مشغول رمالی و فالگیری هستند که زیبنده شهری گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان / جولان فالگیرها در اماکن گردشگری

همدان / جولان فالگیرها در اماکن گردشگری