مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-24سياسي

نماینده دائم ایران: سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست روز دوشنبه 24 جولای در شورای امنیت در مورد تحولات سیاسی و بشردوستانه سوریه گفت: تشدید وضعیت بشردوستانه در سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است.

- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست روز دوشنبه 24 جولای در شورای امنیت در مورد تحولات سیاسی و بشردوستانه سوریه گفت: تشدید وضعیت بشردوستانه در سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ایروانی اظهار کرد: ایران از تلاش های سازمان ملل متحد و شرکای بشردوستانه برای کاهش درد و رنج مردم سوریه قدردانی می کند.

وی ادامه داد: با وجود ناکامی شورای امنیت در دستیابی به توافق در مورد قطعنامه سازوکار فرا مرزی، سازمان ملل به استفاده از تمام مدالیته های موجود برای دسترسی به افراد نیازمند ادامه داده است.

در این زمینه، فعالیت گذرگاه های باب السلام و باب الراعی همچنان ارسال کمک های سازمان ملل و دسترسی مستقیم و کارآمد به افراد آسیب دیده را بهبود بخشیده و امکان افزایش عملیات بشردوستانه را فراهم کرده است.

ایروانی گفت: همچنین، دولت سوریه با ارائه مجوز استفاده از گذرگاه باب الهوی به سازمان ملل متحد و آژانس های تخصصی مربوطه برای یک دوره 6 ماهه، مبنای قانونی برای ارسال کمک های بشردوستانه به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دائم ایران: سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است

نماینده دائم ایران: سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است