مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-21سياسي

بررسی وضعیت قوانین املاک و اسکان با حضور وزیر راه


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش، گفت: وضعیت سامانه املاک و اسکان و اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه در این جلسه بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خضریان در تشریح نشست جلسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد، سازمان راهداری، ثبت احوال و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفع موانع فعالیت شرکت های حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند کشور، آخرین وضعیت دستگاه هایی که در مسیر راه اندازی سامانه املاک و اسکان همکاری کامل را نداشتند و همچنین بررسی کارشناسی آزادراه ورزقان در دستور کار این جلسه قرار داشت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: بهره گیری از ظرفیت و فناوری های نوین در توسعه کسب و کارها از جمله حوزه حمل و نقل باری و مسافری یکی از موضوعات مهم امروز است که می تواند ضمن کاهش هزینه ها در بهبود خدمات نیز مؤثر باشد.

اما در بخش حمل بار قوانین همگام با توسعه دانش و فناوری به درستی اجرا نمی شود و مشکلاتی برای صاحبان مشاغل و فعالان ایجاد کرده است.

خضریان تصریح کرد: مسئولیت پذیری و حرکت رو به رشد شرکت ها در مقابل دولت به عنوان تنظیم گر و در مقابل مردم و خدمات گیرنده ها موضوعی است که باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت قوانین املاک و اسکان با حضور وزیر راه

بررسی وضعیت قوانین املاک و اسکان با حضور وزیر راه