مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-16سياسي

گردش مالی نشر 9 هزار میلیارد تومان است


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: تعداد ثبت شده امانت کتاب 150 هزار جلد است که به همین دلیل نمی توان گفت در بخش مطالعه در وضع بحرانی قرار داریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی رمضانی امروز در نشست خبری با اشاره به اهداف سفر به اراک اظهار کرد: هدف اصلی سفر پیگیری مسائل استانی، بازدید از روند پیشرفت پروژه ها، دیدار با همکاران و رفع مشکلات است که البته در این سفر نیز موضوعات خوبی مطرح و پیگیری شد.

وی افزود: فضای کلی استان مرکزی، فضایی فرهنگی، همراه و قابل پیشرفت از حیث اقدامات فرهنگی است؛ نکته مهمی که وجود دارد، اصلاح تصویر استان از کاملا صنعتی به فرهنگی است که باید در اولویت باشد.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت های فراوانی در بخش فرهنگ دارد که کمتر به آن توجه شده است؛ سرانه کتابخانه این استان نسبت به جمعیت مطلوب است اما از نظر عضویت نیاز به کار بیشتری دارد.

رمضانی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی هم در بعد ملی هم در بعد استانی کمک حال هستیم تا ظرفیت استان به خوبی معرفی شود، اضافه کرد: کتابخانه مرکز اطلاع رسانی با هسته اولیه کتاب است اما مجموعه از خدمات فرهنگی و هنری ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی نشر 9 هزار میلیارد تومان است

گردش مالی نشر 9 هزار میلیارد تومان است