مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-24اجتماعي

ممنوعیت شنا در رودخانه های مازندران دایمی شد


روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران در اطلاعیه ای بیان کرد: شنا در رودخانه ها، دریاچه سدها، آب بندان ها و کانال های انتقال آب همواره ممنوع است و این ممنوعیت صرفا به روزهای بارانی یا هنگام طغیان رودخانه ها محدود نمی شود.

- روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران اعلام کرد که شنا در رودخانه ها، دریاچه سدها، آب بندان ها و کانال های انتقال آب این استان همواره ممنوع است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران در اطلاعیه ای بیان کرد: شنا در رودخانه ها، دریاچه سدها، آب بندان ها و کانال های انتقال آب همواره ممنوع است و این ممنوعیت صرفا به روزهای بارانی یا هنگام طغیان رودخانه ها محدود نمی شود.

  شنا در سازه های آبی و رودخانه ها که در ماه های گرم سال یکی از تفریحات مورد علاقه برخی افراد به شمار می آید، اقدامی پرخطر است که هر از گاهی منجر به وقوع حوادثی تلخ برای بعضی از علاقه مندان به شنا می شود.

  بر اساس این گزارش بسیاری از این افراد به دلیل آشنا نبودن به دلایل ممنوعیت شنا در این نقاط ممنوعه در معرض خطر قرار می گیرند.

  بر اساس آمار پزشکی قانونی مازندران پارسال 41 نفر به علت شنا در تاسیسات آبی این استان جان باختند که 33 نفر آن ها در رودخانه ها، 4 نفر در کانال های کشاورزی، 2 نفر در دریاچه مصنوعی و سد و 2 نفر نیز در استخر کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت شنا در رودخانه های مازندران دایمی شد

ممنوعیت شنا در رودخانه های مازندران دایمی شد