مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:162023-07-25سياسي

43 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف به سازش می رسد


معاون فرهنگی قوه قضاییه آمار سازش در پرونده های ارجاعی به شورای های حل اختلاف کشور را 43 درصد اعلام و اظهار امیدواری کرد، این آمار به 50 درصد افزایش پیدا کند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی قوه قضاییه آمار سازش در پرونده های ارجاعی به شورای های حل اختلاف کشور را 43 درصد اعلام و اظهار امیدواری کرد، این آمار به 50 درصد افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام هادی صادقی، امروز (سوم مرداد) در همایش اصلاح حسینی در کرمانشاه که با حضور جمعی از بزرگان، متنفذین و صلح یاران کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاثیرات توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه، اظهار کرد: مردمانی که در مسیر صلح و سازش حرکت می کنند، در مسیر رضای خدا قرار گرفته اند و نور خدا به آنها می تابد.

وی افزود: کسانی که از نور خدا بهره مند می شوند، این بهره مندی را هم به دیگران سرایت می دهند و جمع ها را نورانی می کنند.

معاون قوه قضاییه با تاکید براینکه باید از هر روشی برای ایجاد صلح و سازش بین مردم استفاده کرد، گفت: در ایام محرم باید یک همت عالی را از امام حسین(ع) گرفته و این فرهنگ را رشد و توسعه دهیم.

رییس شوراهای حل اختلاف کشور در ادامه با بیان اینکه طی سال های اخیر آمار صلح و سازش در کشور افزایش پیدا کرده، افزود: سه سال پیش حدود 29 درصد از پرونده های ورودی به شوراهای حل اختلاف به سازش می رسید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف به سازش می رسد

43 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف به سازش می رسد