مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-11سياسي

عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست


مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیزدهمین دوره طرح سلام شهید گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی و همه داشته های ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت های شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیزدهمین دوره آیین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره چهل و هفت شهید این وزارتخانه شهدای خبرنگار و شهدای مدافع حرم در قالب طرح سلام شهید با حضور علی تن مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده معظم شهدا، مدیران و جمعی از مسئولان و کارکنان این وزارتخانه روز چهارشنبه 18 مرداد در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم، حاضران با حضور بر مزار شهید کریم نوری از شهدای ستاد وزارتخانه و شهید علی نبی پورانگجی از شهدای خبرنگار و شهدای مدافع حرم علاوه بر غبارروبی، عطرافشانی و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی و همه داشته های ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت های شهدا است.

وی افزود: حضور در مزار شهدا برای همه ما یادآوری است که راه این عزیزان را فراموش نکنیم و قدم در راهی بگذاریم که آنها گذاشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست

عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست