مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21بين الملل

لیبرمن: نتانیاهو و اسموتریچ اقتصاد «اسراییل» را نابود می کنند


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به کاهش بی سابقه ارزش پول این رژیم در مقابل دلار، گفت که نتانیاهو و وزیر دارایی کابینه او در حال نابود کردن اقتصاد «اسراییل» هستند.

- نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به کاهش بی سابقه ارزش پول این رژیم در مقابل دلار، گفت که نتانیاهو و وزیر دارایی کابینه او در حال نابود کردن اقتصاد اسراییل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از سیاست های اقتصادی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و وزیر دارایی کابینه او به شدت انتقاد کرد.

آویگدور لیبرمن که دورانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز بود و اکنون رییس حزب اسراییل خانه ما است، در این خصوص گفت: ارزش دلار در مقابل شِکِل (پول رژیم صهیونیستی) در حال شکستن رکورد است.

نرخ مبادله هر دلار صبح امروز دوشنبه از مرز 3.

8 شکل عبور کرد که بالاترین سطح در پنج سال گذشته است.

لیبرمن در ادامه ضمن انتقاد شدید از سیاست های اقتصادی نتانیاهو و اسموتریچ وزیر دارایی کابینه او تصریح کرد: ساده بگویم که نتانیاهو و اسموتریچ در حال نابود کردن اقتصاد اسراییل هستند.

این خبر در حالی است که به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عبری، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با همکاری وزیر مسکن این رژیم به دنبال اختصاص بودجه ای 700 میلیون شِکِلی (واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: نتانیاهو و اسموتریچ اقتصاد «اسراییل» را نابود می کنند

لیبرمن: نتانیاهو و اسموتریچ اقتصاد «اسراییل» را نابود می کنند