مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-18پزشكي

درنظر داریم آزمون صلاحیت بالینی بدون کوچک ترین مشکلی برگزار شود


دبیر شورای آموزش دندان پزشکی و تخصصی با بیان اینکه آزمون صلاحیت بالینی دندان پزشکی برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، اظهار کرد: این آزمون در دو بخش «تئوری» و «تئوری_عملی» برگزار می شود.

- دبیر شورای آموزش دندان پزشکی و تخصصی با بیان اینکه آزمون صلاحیت بالینی دندان پزشکی برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، اظهار کرد: این آزمون در دو بخش تئوری و تئوری_عملی برگزار می شود.

در نظر داریم تمام دانشکده های دندانپزشکی کشور بتوانند آزمون صلاحیت دندان پزشکی را بدون کوچک ترین مشکل برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا یزدانی در یک فایل ویدویی که توسط دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت منتشر شده، درباره آزمون صلاحیت بالینی دندان پزشکی گفت: این آزمون برای نخستین بار در کشور برگزار می شود و زمان برگزاری آن در نیم سال نخست سال تحصیلی 1403- 1402 است.

وی با بیان اینکه ورودی های رشته دندان پزشکی از سال 97 به بعد ملزم به شرکت در این آزمون هستند، گفت: قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی شرط فارغ التحصیلی دانشجویان رشته محسوب می شود.

دانشجویانی که ترم دهم خود را سپری کرده اند و و در نیم سال نخست سال تحصیلی آتی در ترم یازدهم مشغول به تحصیل می شوند باید در این آزمون شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درنظر داریم آزمون صلاحیت بالینی بدون کوچک ترین مشکلی برگزار شود

درنظر داریم آزمون صلاحیت بالینی بدون کوچک ترین مشکلی برگزار شود