مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-09اقتصادي

1910 واحد مشاور املاک بدون مجوز در کشور پلمب شد


نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم وکنترل بازار املاک و مستغلات گفت: یک هزار و 910 واحد صنفی مشاور املاک غیر مجاز از اردیبهشت ماه امسال تاکنون در کشور پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا مهلی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کنترل بازار املاک و مستغلات استان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور با سه دستور العمل ساماندهی مشاورین املاک، شناسایی خانه های خالی و وام های نظیر اجاره بهاء و تعمیرات مسکن اختصاص می یابد در کشور شروع بکار کرد.

وی ساماندهی مشاورین املاک را از مهمترین برنامه وزارت راه و شهرسازی برشمرد و افزود: در حال حاضر 174 و 374 واحد صنفی مشاور املاک در کشور فعال است که اقدامات آنها بر قیمت و اجاره بهای مسکن بسیار تاثیرگذار است.

نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم وکنترل بازار املاک و مستغلات تاکید کرد: از 15 اردیبهشت ماه گشت های مشترک این وزارتخانه توسط ادارات راه و شهرسازی در تهران و تمامی استان های کشور با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی،اماکن، اداره کل صمت، مقام قضایی و انتظامی استان آغاز شد که نتیجه آن بازید از 21 هزار و 268 مشاور املاک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1910 واحد مشاور املاک بدون مجوز در کشور پلمب شد

1910 واحد مشاور املاک بدون مجوز در کشور پلمب شد