مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-03بين الملل

طبیعت و گیاهان؛ بهانه تازه غرب برای شکست ضدحمله اوکراین


همزمان با شکست اوکراین در ضدحمله اش، وزارت دفاع انگلیس، بوته ها و گیاهان میدان جنگ را عامل ضعف اوکراین دانسته است! گزارشی که باعث شده خبرگزاری اسپوتنیک با نگاه طنزآمیزی به این مسئله نگاه کند.

- همزمان با شکست اوکراین در ضدحمله اش، وزارت دفاع انگلیس، بوته ها و گیاهان میدان جنگ را عامل ضعف اوکراین دانسته است! گزارشی که باعث شده خبرگزاری اسپوتنیک با نگاه طنزآمیزی به این مسئله نگاه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: گیاهانی که در سراسر میدان جنگ در جنوب اوکراین می رویند احتمالا یکی از عوامل تاثیرگذار در روند کُند و آهسته ضدحمله این کشور است.

وزارت دفاع انگلیس معتقد است با گرم شدن و رطوبت هوا، علف ها و بوته هایی در منطقه جنگی سریعا در حال رشد هستند و همین مسئله موجب استتار مواضع دفاعی روسیه می شوند و پاکسازی میدان های مین را دشوارتر می کند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در کانال تلگرام با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت دفاع انگلیس، به طور طنزآمیزی تسلیحات مخفی روسیه را علف های عذاب خواند و نوشت: آیا اطلاعات وزرات دفاع انگلیس حاکی از آن است که طبیعت، یک عامل روسی می باشد؟! اوکراین ضدحمله اش را با تبلیغات رسانه ای زیادی در اوایل ماه ژوئن آغاز کرد، اما این ضدحملات هیچ دستاورد خاصی نداشته و مقامات آمریکایی و اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت و گیاهان؛ بهانه تازه غرب برای شکست ضدحمله اوکراین

طبیعت و گیاهان؛ بهانه تازه غرب برای شکست ضدحمله اوکراین