مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:402023-07-26اجتماعي

تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان البرز از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری خبرداد.

- حمد الله رحمتی پور، پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی، در مسیرهای منتهی به امامزاده حسن(ع)، امامزاده طاهر(ع)، امامزاده محمد(ع)، مصلی های سطح استان و هیات های بزرگ از ساعات ابتدایی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تا پایان مراسم محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده تردد هیات های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشور در معابر عمومی استان، تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از میان دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

رحمتی پور در ادامه افزود: از رانندگان درخواست می شود با توجه به کثرت جمعیت و حرکت دسته های عزاداری، حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی استفاده نموده و در صورت تردد با وسیله نقلیه شخصی ضمن همکاری با تیمهای پلیس راهور از توقف در مسیر عبور و محل های ممنوع خودداری نمایند.

همچنین با توجه به اینکه اکثر عابران پیاده لباس تیره به تن دارند رانندگان با توجه کافی به جلو توام با سرعت مطمئنه تردد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در البرز

تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در البرز