مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-24اقتصادي

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر ارطه در دستور کار فرمانداری قائم شهر


فرماندار قائم شهر پیرامون مشکلات به وجود آمده از آب آشامیدنی شهر ارطه، گفت: متاسفانه یکی از چاه های ذخیره آب این شهر بر اثر ریزش داخل چاه آب آن گل آلود و باعث کدورت آب شرب خانگی شده است.

- ایسنا/مازندران فرماندار قائم شهر پیرامون مشکلات به وجود آمده از آب آشامیدنی شهر ارطه، گفت: متاسفانه یکی از چاه های ذخیره آب این شهر بر اثر ریزش داخل چاه آب آن گل آلود و باعث کدورت آب شرب خانگی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، جواد مولایی قرا افزود: این چاه که از دبی آب کمی نیز برخوردار بود اکنون از مدار توزیع آب خانگی خارج شده است و توانستیم آب سالم را به شهروندان تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه های گذشته پیش بینی کمبود آب آشامیدنی در ارطه را داشتیم، تصریح کرد: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره آبفا زمان هایی که فاصله بین بارش باران زیاد می شود آب مصرفی مردم ارطه به دلیل وجود 400 مشترک غیرمجاز مصرف آب در این شهر بالا می رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم با ما همکاری کنند تا بتوانیم این 400 مشترک غیرمجاز را شناسایی، سازماندهی و با برنامه ریزی درست بتوانیم مشکل آب شهر ارطه را برای دراز مدت رفع کنیم.

مولایی قرا به پیگیری موضوع احداث چاه جدید برای شهر ارطه اشاره و ابراز امیدواری کرد، ماه های گذشته با توجه به پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر ارطه در دستور کار فرمانداری قائم شهر

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر ارطه در دستور کار فرمانداری قائم شهر