مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-25سياسي

دستگیری عناصر جاسوسی بهاییت در استان گیلان


اداره کل اطلاعات استان گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان، شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهاییت در استان گیلان را بازداشت کردند.

- ایسنا/گیلان اداره کل اطلاعات استان گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان، شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهاییت در استان گیلان را بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان و اداره کل اطلاعات استان در پی دستگیری های اخیر بیانیه ای مشترک صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: بسمه تعالی به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان، متهمین بازداشت شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کانون صهیونیستی موسوم به بیت العدل مستقر در سرزمین های اشغالی فلسطین در ارتباط تشکیلاتی بودند، ماموریت راهبردی احیای تشکیلات فرقه ضاله بهاییت در استان گیلان را تحت عنوان خط تبلیغ تهاجمی و جمع آوری هدفمند اطلاعات را برعهده داشتند.

این گروه همچنین ماموریت تبلیغ آموزه های استعمار ساخته بهاییت و نفوذ در محیط های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی را در سطوح مختلف و به طور خاص در آموزشگاه های موسیقی برای کودکان و نوجوانان، فعالیت در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر و نفوذ در سریال های شبکه سراسری صدا و سیما و استانی باران را برعهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عناصر جاسوسی بهاییت در استان گیلان

دستگیری عناصر جاسوسی بهاییت در استان گیلان