مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-24سياسي

تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی فارس در دولت سیزدهم


رییس جهاددانشگاهی فارس در بازدید از خبرگزاری ایرنا که به مناسبت چهل و سومین سالروز تأسیس این نهاد برگزار شد، به تشریح فعالیت های واحد فارس در دولت سیزدهم پرداخت.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس در بازدید از خبرگزاری ایرنا که به مناسبت چهل و سومین سالروز تأسیس این نهاد برگزار شد، به تشریح فعالیت های واحد فارس در دولت سیزدهم پرداخت.

امیرحسین استقلال دوشنبه 2 مرداد در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: درس آزادمنشی و آزادگی در مکتب عاشورا نهفته است و این مکتب موجب مانایی نظام اسلامی شده است.

به نقل از جهاددانشگاهی فارس، استقلال با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با تفکر عدالت خواهی که برگرفته از مکتب عاشوراست توانسته است در عرصه های مختلف خوش بدرخشد، به هتک حرمت قرآن در کشورهای غرب اشاره کرد و گفت: باید مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی انزجار خود را از این اقدام موهن که نشانه فروپاشی و ابتذال فکری غرب است، نشان دهند و این اقدام در نظر تمام آزادگان جهان محکوم است.

استقلال در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: یکی از ستون های فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون فعالیت های قرآنی است و در همین راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی فارس در دولت سیزدهم

تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی فارس در دولت سیزدهم