مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22اجتماعي

هوای مرطوب و شرجی در سطح استان بوشهر ادامه دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود که امروز و فردا همچنان هوای مرطوب و شرجی در سطح استان بوشهر ادامه داشته باشد.

- طلیعه محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود که امروز و فردا همچنان هوای مرطوب و شرجی در سطح استان ادامه داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: امروز در برخی نقاط استان به خصوص ارتفاعات و نیمه شرقی، در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت رشد ابر، وزش باد و تندباد لحظه ای، بارش پراکنده باران، رعد و برق و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی گفت: از ظهر چهارشنبه تا اواخر شب سواحل جنوبی استان بوشهر در برخی ساعات مواج خواهد بود و همچنین تا پایان هفته در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی در سطح استان پیش بینی می شود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات و نیمه شرقی احتمال افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت؛ هنگام تندب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای مرطوب و شرجی در سطح استان بوشهر ادامه دارد

هوای مرطوب و شرجی در سطح استان بوشهر ادامه دارد