مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 02:102023-07-26سياسي

ائمه جمعه سنگربانان دین هستند


نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ائمه جمعه سنگربانان دین هستند و رسالت سنگینی برعهده دارند.

- به گزارش، حجت الاسلام موسی احمدی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور، اظهار داشت: دانشمندان سکولاری و جریان فکری سکولاریسم در این برهه از زمان به دنبال دین زدایی از جامعه هستند.

نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از سنگرهایی که با دیدگاه سکولاری مبارزه می کند، سنگر امامت جمعه و نمازجمعه است.

وی بیان داشت: دشمن خوب می داند که در هر جریانی که پیش آورده، خنثی کننده آن جریان، سنگر نمازجمعه و ائمه جمعه هستند و خواهند بود و به همین دلیل تمام توان خود را برای تضعیف ارزش های دین از جمله نمازجمعه گذاشته است.

احمدی ادامه داد: وظیفه ما خدمتگزاران نظام اسلامی این است که جایگاه نمازجمعه را با حضور و تبلیغات خودمان برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: نهادی که در بعد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی می تواند اثرگذار باشد، سنگر نمازجمعه است به همین دلیل دشمن تمام توان خود را برای تضعیف این جایگاه به کار برده و می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه سنگربانان دین هستند

ائمه جمعه سنگربانان دین هستند