مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-17اجتماعي

بهره برداری از 18 مدرسه و سالن ورزشی در هفته دولت مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 18 مدرسه، سالن ورزشی و اردوگاه هایی که نیاز به بهسازی داشتند در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسین کمالی امشب در بیان دستاوردهای دولت طی دو ساله گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 18 مدرسه، سالن ورزشی و اردوگاه هایی که نیاز به بهسازی داشتند در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه حدود 125 طرح ناتمام داریم که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و دولت این طرح ها را نیز به سرانجام برسانیم، اظهار نمود: طی دو سال گذشته حدود 24 میلیارد تومان سرانه مالی برای مدارس مازندران واریز شد.

وی افزود: اولین اقدام دولت سیزدهم حضوری کردن مدارس است که گام مثبتی در انتقال مطالب یادگیری و مسائل تربیتی بود.

کمالی ادامه داد: چاپ کتب درسی با استفاده از ظرفیت داخلی دیگر اقدام دولت کنونی بود، علی رقم آنکه در دولت قبلی به کیفیت کاغذهای تولید داخل اعتماد نکردند.

وی گفت: قانون رتبه بندی معلمان که در ارتقای کیفیت آموزشی، پرورشی و منزلت معلم تاثیر گذار بود پس از 11 سال کشمکش بین مجلس و دولت، در دولت سیزدهم اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم برگزاری آزمون پایه دوازدهم به شکل هماهنگ و نهایی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 18 مدرسه و سالن ورزشی در هفته دولت مازندران

بهره برداری از 18 مدرسه و سالن ورزشی در هفته دولت مازندران