مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-12پزشكي

راه اندازی مراکز اهدای خون در 3 شهر جنوبی سیستان و بلوچستان


مدیر کل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار پس از تشکیل کمیته های تخصصی انتقال خون در حوزه فرمانداری های جنوب استان ،با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و همکاری مرکز بهداشت دشتیاری، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار پس از تشکیل کمیته های تخصصی انتقال خون در حوزه فرمانداری های جنوب استان ،با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و همکاری مرکز بهداشت دشتیاری، نیکشهر و کنارک مراکز اهدای خون در این مناطق افتتاح می شود.

دکتر ابوالحسن صفدری در گفت وگو با ایسنا- افزود: روزهای 21 و 22 مرداد این مرکز اهدای خون در شهرستان دشتیاری 23 و 24 مرداد در شهرستان نیکشهر و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 25 و 26 مرداد در شهرستان کنارک تیم های تخصصی خونگیری پذیرای اهداکنندگان استان برای تامین خون مورد نیاز بیماران نیازمند در این مراکز خواهند بود.

مدیر کل انتقال خون سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: با توجه یه کمبود و مصرف بالای خون و فرآورده های خونی در استان حضور حداکثری مردم در این مراکز مایه خشنودی خدای متعال خواهد بود.

صفدری اضافه کرد: با توجه به اینکه خون عنصر حیاتی است که فقط از مسیر اهدا تامین می شود از مردم دشتیاری، نیکشهر و کنارک دعوت می شود تا در مراکز اهدای خون حاضر شوند و با اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز اهدای خون در 3 شهر جنوبی سیستان و بلوچستان

راه اندازی مراکز اهدای خون در 3 شهر جنوبی سیستان و بلوچستان