مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-17سياسي

نگاه های غلط و بسته برای جذب سرمایه گذار در خراسان جنوبی عوض شود


استاندار خراسان جنوبی به اهمیت جذب سرمایه گذار در استان تاکید کرد و گفت: باید نگاه های غلط و بسته را در این رابطه کنار بگذاریم و انتظار از خواص در این راستا بیشتر است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای گفت وگوی بخش دولتی و خصوصی استان اظهارداشت: برای تصمیم گیری و ارائه راهکار در راستای آزادسازی مناطق معدنی بلوکه شده جلسات کارشناسی برگزار شود.

وی تصریح کرد: سازمان صمت و اداره کل منابع طبیعی استان یک ماه فرصت دارند تا با همکاری و هم فکری با بخش خصوصی در رابطه با چگونگی آزادسازی مناطق معدنی بلوکه شده در استان به ارائه پیشنهادات سازنده پرداخته تا این پیشنهادات به وزرات صمت ارسال و اگر لازم باشد به صورت حضوری در وزارت خانه مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین بخش دولتی و خصوصی استان وجود دارد، یادآور شد: باید مصوبات شورا اجرا و در ابن زمینه هم فکری لازم صورت گیرد و نگذادیم مصوبات بر روی کاغذ باقی بماند.

قناعت ادامه داد: اداره صمت، منابع طبیعی و بخش خصوصی استان هم اندیشی کنند که چند درصد از پهنه های معدنی بلوکه شده در استان قابل استعلام دوباره بوده تا این درخواست از طریق وزارت صمت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه های غلط و بسته برای جذب سرمایه گذار در خراسان جنوبی عوض شود

نگاه های غلط و بسته برای جذب سرمایه گذار در خراسان جنوبی عوض شود