مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-04فرهنگي

نامزد جایزه اسکار: دین در هالیوود محبوب نیست، اما من نمی توانم ایمانم را انکار کنم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، «مارک والبرگ» بازیگر سرشناس هالیوودی که سابقه نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه اش دارد، - مارک والبرگ بازیگر سرشناس هالیوودی می گوید که دین در هالیوود محبوب نیست، اما او نمی تواند ایمانش را انکار کند؛ چراکه این کار را گناهی بزرگ تر می داند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، مارک والبرگ بازیگر سرشناس هالیوودی که سابقه نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه اش دارد، مدت ها است که از باور های دینی خود دفاع می کند.

او که برای فیلم رفتگان نامزد جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است، در مصاحبه اخیرش با تودی گفته است که بی توجهی هالیوود به دین، او را از به اشتراک گذاشتن اعتقاداتش باز نخواهد داشت.

این بازیگر هالیوودی می گوید که وقتی حرفه اش را از موسیقی به سینما تغییر داده، احساس کرده که به نظم نیاز دارد و ایمان را یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به نظم و انضباط، یافته است.

والبرگ اضافه می کند: نظم و انضباط، چیز های فراوان دیگری را برایم به ارمغان آورده است که می خواهم آن ها را با مردم به اشتراک بگذارم.

از روزه گرفتن و ورزش بیشتر گرفته تا دوری از بعضی کارها، صرف وقت بیشتر با خدا، دعا و تفکر؛ همه و همه برایم مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد جایزه اسکار: دین در هالیوود محبوب نیست، اما من نمی توانم ایمانم را انکار کنم

نامزد جایزه اسکار: دین در هالیوود محبوب نیست، اما من نمی توانم ایمانم را انکار کنم