مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 05:402023-07-31سياسي

سرپرست فرمانداری نکا معارفه شد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  با معارفه حسین رمضانی به عنوان سرپرست فرمانداری نکا گفت: انقلاب ما با پشتوانه الهی و عاشورا مسیر خود را ادامه می دهد و در جنگ نابرابر دشمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا،  روح الله سلگی در مراسم معارفه و تکریم فرمانداران نکا اظهار کرد: عاشورا همچنان ادامه دارد و در ایام تاسوعا و عاشورا مادران و زنان با اشک و خون با حضرت زینب(س)  ابراز همدردی کردند و بار امانت امروز بسیار سنگین است و ما بدهکار عاشورا هستیم.

وی افزود: اگر عاشورا نبود، در برابر استعمار انگلیس و استکبار شاهنشاهی مقاومت نمی کردیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  گفت: هیهات من  الذله امام حسین(ع) درس مبارزه با استکبار و استبداد و استعمار بود.

وی یادآور  شد: 8 سال در برابر صدامیان و ابرقدرت ها ایستادیم و از مکتب عاشورا که مسیر تکاملی و عصاره تاریخ است درس گرفتیم و همه فضائل بشریت و دردها و ایثارگری ها و شهادت ها و نبرد قدیس و ابلیس را در عاشورا دیدیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امروز به لطف خداوند انقلاب در اوج اقتدار است و کار بزرگی که انقلاب اسلامی ما انجام داد، ستون مسستضعفان جهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری نکا معارفه شد

سرپرست فرمانداری نکا معارفه شد