مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-06اقتصادي

با مشارکت بخش خصوصی اتفاقات جدیدی در حوزه گردشگری در راه است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی در مجموعه تأسیسات گردشگری در گردشگری فصول، اقتصاد آن ها و بُعد اقتصاد مردم استان است که در این راستا به دنبال اتفاقی جدید و همکاری با بخش خصوصی هستیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی در مجموعه تأسیسات گردشگری در گردشگری فصول، اقتصاد آن ها و بُعد اقتصاد مردم استان است که در این راستا به دنبال اتفاقی جدید و همکاری با بخش خصوصی هستیم.

هادی شاهوردی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در سطح استان 196 مورد تاسیسات گردشگری فعال داریم، اظهار کرد: این تاسیسات در چهار بخش اقامتی، مجتمع های بین راهی، مجتمع های آب درمانی و مجتمع های گردشگری تقسیم بندی می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 84 اقامتگاه بوم گردی در استان داریم، بیان کرد: وضعیت شهرستان های غرب استان در این زمینه مطلوب بوده و در شهرستان های شرقی نیز کار آغاز شده است.

شاهوردی با اشاره به هدایت و مدیریت متقاضیان به سمت احداث بوم گردی، تصریح کرد: 38 رستوران بین راهی داریم که از این تعداد 13 مورد در شهرستان طبس، 9 مورد در فردوس و 7 مورد در شهرستان قائنات واقع شده و شهرستان هایی مانند نهبندان، خوسف، سربیشه و سرایان نیز هرکدام دو تا سه مورد را در خود جای داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشارکت بخش خصوصی اتفاقات جدیدی در حوزه گردشگری در راه است

با مشارکت بخش خصوصی اتفاقات جدیدی در حوزه گردشگری در راه است